Tuesday, February 28, 2012

Jalan jalan mencari makan,makan sambil mencari jalan



Haa,tibai je lah tajuk tu. Janji ada kaitan dengan makan,makanan dan pemakanan jadi laa kan. Muahahaha. Okeylah. Hari tu masa aku pergi membuat kacau kat Shah Alam,aku suruh driver (kemain driver bagai) bawak aku pergi kat Damansara sebab aku teringin beno nak pergi kat Ikea tu. Sesat punya sesat nasib baik jumpa jugak. Kalau tak dah lama aku pelempang driver tu limaratustujuhpuluhtigakali dengan kuasa kuda yang aku ada.

Lalu sesampai je kat Ikea,terus aku pecut mengalahkan watsonyambek si pelari pecut meluru masuk tanpa sempat bagi kata kata aluan keran julung julung kalinya aku melawat kat situ. Dengan bangganya kereta Fellari yang ohsem pun kalah dengan aku. Aku kan ada kuasa kuda. Muahaha. 

Okeyokey,aku stop merepek. Tak rock ah camni bro! Merajuk sambil buat aksi gedik -.-"


*meatball. aku tak makan daging tapi aku tengok macam sedap je,sampai lima bijik aku telan.muahahaha



* hi,nama saya ayam. saya dari keluarga ayam. mak ayam tu mak saya,bapak ayam tu bapak saya.kuikuikui

Kredit tu Cik Epal sebab dengan usaha beliau suka promote promote makanan kat Malaysia ni membuatkan aku rasa aku ni nak menternak lemak dengan sangat banyak. Suatu hari nanti kita makan sesama okey. Eh macam takde keje pulak cikepal nak keluar makan dengan aku kan. Muahahaha.

Hasrat hati lepas melantak ayam tu,nak pergi singgah kat thecurve usha usha mamat hensem ke kakak cantik tapi tak sempat pulak sebab banyak tempat nak pergi. Tapi memang tersangat seronok laa sebab macam macai aku dah aim nak beli kat Ikea tu nanti bila aku datang lagi. Sebelum balik,makan lagi.

nama panjang roti hotdog,nama glamor pulak tidoq

Haa,tibailah nama glamor dia tu. Penat jugak mencari jalan nak turun ke bawah carik menda alah ni. Lagi satu aku beli bigkaripap tapi tak sempat nak tangkap gambar aku terus makan. Terserlah ke-rakus-an di situ ye. Muhahaha. Tapi overall aku puas hati laa makan kat situ even choice tak banyak. Korang bila lagi??

Okeylah.enjoy reading =)



No comments:

Post a Comment