Wednesday, April 3, 2013

My social sites.

Salam semua :)



Harini nak berceloteh pasal laman sosial yang telah berjaya aku daftari. kikiki.

1. Friendster.

- wajibul ghunnah tatkala ketika diri ini masih bergelar budak hingusan,laman sosial bernama Friendster telah mengajar aku erti keSOSIALan di internet tu ape. huhu. Tapi yang sadisnya page url,nama,emel serta password pun aku langsung tak ingat. Inilahlah yang di gelarkan lupa daratan. haha.

2. Blogger. http://cikkika.blogspot.com/

- Seingat aku,ini adalah blog keempat. Masa mula mula buat blog dulu tahun 2008. Sebabkan dulu blog still tak famous amos + entry merapu meraban aku,maka telah daku deletekan. Ini yang terlatest. Taknak padam sampai bile bile pun. huhu.

3. Myspace.http://www.myspace.com/chika_kika

-Zaman mysapce yang menaikkan nama aku. .kika SAHAJE . Malas nak story panjang panjang. Tapi mayspace ni yang paling aku sayang sebab masa ni aku pandai bab edit edit,curi curi,tiru tiru page orang lain. Haha. Sekarang jadah ape pun aku tak ingat.

4. Facebook. https://www.facebook.com/qaqa.rawkk

- Masa Facebook naik gantikan Myspace,aku benci sangat sebab aku tak reti nak guna fb ni. Benci benci benci sebab tak boleh nak edit edit. Sebab fb ni jugak laa aku lupe pasal macamana nak mengedit. Walaupun macam tu,sekarang aku dah terer pasal fb. Akaun pun ada banyak. Sebab tu kawan aku asyik bising sebab fb bertukar tukar. Peace korang :)

5. Twitter. https://twitter.com/cikkika25

- Sambil berFacebooking,sambil berTwittering juge. Lagipun dulu kan ade desas desus fb nak mansuh dah. Bajet je lebih. Haru jugak ade twitter ni sebab sampai sekarang aku still tak reti nak guna. Hebat kan..

6. Instagram.

- Bila dah beli tab,barulah wujudnya instagram. <3 <3

7. Whatapps,Viber,WeChat.

- Urusan penting dan jugak tak. Daftar suke suke sebab yang penting mestilah kena ade. At least bila orang nak show off,aku pun ade jugak. Haha.

8. Keek.

- Baru install semalam. Tak sempat nak buat video pun lagi. Tunggu ye.

Okeylah,setakat ini,itulah sahaje yang diri ini mampu. Sila sila lah rajinkan diri klik ye. Peace yaww.

kbye.

No comments:

Post a Comment