Thursday, December 29, 2011

Antara Dua Boipren. Pilihan???

Hello peops!
Salam year end sale << ade kena mengena tak?muahahaha

Okey. Lagi bape hari je dah nak say byebye kat 2011. Sedih sebab impian aku tahu ni macam tak dapat je semua. Takpe,impian boleh carry forward. kankan??

Dah penghujung tahun ni,aku rasa hati aku makin berubah. Aku rasa dua dua best,baik tapi mustahil untuk aku pilih dua dua. Kenapa mesti terciptanya yang satu lagi tu? Huhh.

Samsung Corby II


Samsung Galaxy Y

Dua dua sedap di touch. Kalau ikut hati aku nak Samsung Galaxy Tab je,baru puas hati. Tapi di sebabkan tu nak dijadikan hantaran aku nanti,pendam je lah dulu. So memang aku dah kompius nak pilih yang mana ni. Mesti ramai suggest aku patut ambik Galaxy Y kan sebab itu yang latest. Aku memang na jugak tapi batang hidung dia pun aku tak pernah nampak,macam mana aku nak tahu best ke tak. (ehh,batanghidung?kompem sampai mati pun takkan ku jumpa kan,muhahaha)

So kejap lagi aku nak keliling semenanjung malaysia termasuk sabah dan sarawak tuk cari menatang Galaxy Y ni. Haa,sapa nak join,hallohallocafe aku,kakakaka

Okeylah,aku nak lunch sambil tengok Boy Over Flower. Cheers up!


No comments:

Post a Comment