Sunday, December 18, 2011

Secebis Rindu. tak main lah Ombak Rindu dah.

Hello peops!

Rindu gilak babai nak hupdate belog wei. Kesian belog ni aku tinggalkan sampai aku rasa sarang anai anai dah kemain eksited nak menetap kat sini. -.-"

Seriusly aku memang tak suka posting kali ni. Aku rasa aku telah jauh terpisah diriku dan dirimu (tetbe terkeluar lagu 6th sense pulaks)  dengan belog ni. Mencik mencik!

Aku rasa bulan ni dah nak habis,tapi aku baru nak hasilkan seketul entry yang tak berilmiah. Tak macho je aku rasa. Haha. Takpe,aku sentiasa bersabar meniti hari menjelang Krismas. Nanti aku tebus balik apa yang aku sengaja tinggalkan.

Okeylah,aku dah taktahu nak tulis apa,korang doakan Krismas cepat cepat datang ye. Aku rasa macam dah dengar je nasi paprik mak panggil panggil aku *kecur ayo liyo tetbe

Cheers up!

No comments:

Post a Comment