Tuesday, January 17, 2012

Murah? Tak layan laa weyh!!



Okey,hari ni nak cerita pasal duit duit dan duit. Still tengah awal tahun ni,so perancangan bajet rasanya tengah sesuai laa untuk dirancang. Apapun,untuk tahun baru ni,aku still nak mengubah dress up aku dan semestinya duit akan terkeluar jugak kan.

Maybe takkan banyak sangat kot sebab aku bukan jenis yang GILA BRAND. Pakai baju murah pun selesa and  tahan lama jugak. Selalunya kalau nak baju murah murah,aku suka menghadirkan diri kat Times Square. Seriusly aku meman tersangat jarang beli baju kat Teluk Intan sebab aku tengok harga lagi mahal dari kat KL.

Terbaru ni aku tengah usha GM Klang. Aku rasa banyak choices kat situ. Dan yang penting sekali is MURAH. Aku memang suka beli yang murah murah sebab banyak yang boleh aku beli dengan bajet yang ada. Aku selalu tengok kasut kat blogshop and aku minat gila tapi aku kena fikir panjang panjang sebab kasut tu sepasang je dah RM70. Maybe bagi orang lain 70 tu sikit or biasa biasa je tapi bagi aku,its a big amount!

So tahun ni aku nak beli macam macam,so kalau tak bajet memang huihh susah hidup. Yang penting bagi aku,biarlah murah janji aku selesa. Ye tak.

p/s : kalau ada orang gila tanya baju awak tu murah ke mahal,sila jangan segan silu bagi five kat dia okey. -.-"

Winkwink~

No comments:

Post a Comment