Monday, January 2, 2012

Suka Duka 2011.

Hallohallo :)

Disaat semua orang sedang memandang ke hadapan,mungkin aku aje yang masih lagi memandang ke belakang. Dengan tak semena mena aku teringat iklan dari petronas," jalan mesti ke hadapan ".

Actually aku pandang kejap je sebab aku nak flash back suka duka aku tahun 2011. Nanti boleh lah anak anak, cucu cucu  serta cicit cicit aku tahu hidup aku macam mana. Kot kot boleh buat novel ke. Terperasan sekejap -.-"

FLASHBACK

Suka
- Masa bufday aku bulan 2,aku dapat 2 bijik kek. Lepas tu dapat hadiah gelang tangan,jam tangan serta RM50. Aku pun ada buat kek sendiri and sambut bufday dengan housemate masa malam bufday. Best!

- Aku buat pasport and pergi melancong ke SINGAPORE. Seronok sebab dapat jugak aku melancong sendiri ke tempat sejauh tu.

- First time naik turun flight. Dapat pulak duduk tepi tingkap. Tengok awan putih. Rasa bergegar bila plane langgar awan. Pengalaman.

- Posting kat Cameron yang memang aku rasa superb ohsem.

- Aku dirisik! Seronok.

-Aku dapat sambut new year dengan yang tercinta.

Duka
- Aku dah tak tahu sangat drive and bawak motor sebab dah lama tak practise!

- Dapat posting kat KUANTAN!

- Sepupu aku meninggal masa hari aku dirisik.

Sikit je duka. Malas aku nak ingat banyak banyak. Nanti aku nangis. Wa ni nampak je muka macam kak long,hati wa macam gula gula kapas tau. Muahaha.

Okeylah,wa malas nak flash flash lagi. Tengok Dash and Flash lagi bagus. Winkwink~

No comments:

Post a Comment