Wednesday, March 21, 2012

Tension sampai nangis,korang mampu ke?

Hello Assalamualaikum semua!
Semoga sihat sejahtera.



Sekarang ni aku rasa 24jam memang langsung tak cukup! Aku rasa 24jam ni sekejap sangat. Sekarang memang aku dalam keadaan stress yang sangat tapi aku still mampu manage stress tu.


Even nak final pun aku tak seSTRESS ni. Homework,assignment,presentation,mini test semua nak kena buat dalam satu masa. Nak makan pun tak sempat. Malam malam memang tak cukup nak tidur sebab tu eye bag ni pun dah boleh buat pameran untuk jadi bukti betapa singkatnya 24jam itu.

Kadang kadang aku tak faham sikap lecture. Betul laa cakap dia yang student ni kejanya cuma study,tapi dah kalau bagi assignment kemain banyak dalam satu masa,nak kena present pun esoknya,bila masanya kita ni nak belajar. Haishh. Tengok kan dah merungut.

Kadang kadang aku nangis sesorang sambil tekup muka pakai bantal sebab malu nanti roomate nampak,kan dah tak macho. Even nak study pun aku rasa takda masa sebab sentiasa bergelumang dengan assignment yang tak pernah benti.

Okeylah,di kesempatan yang ada hari hi,aku nak tidur. Tak larat laa nak nangis aje,malu nanti dah kurang keCOMELan ini. Puihh.

Selamat malam!

No comments:

Post a Comment