Tuesday, April 10, 2012

One day i'll be like her! She's my idol.

Assalamualaikum.
Salam bunga April.

Okey. Sapa yang tak kenal YUNA kan. Awek kepada Qi. Sweet gitu tengok video memo tu. Jelez mak-nak. I think everybody adored her right. Aku nak jadi macam dia jugak. Tettttt! Aku bukan nak jadi retisss okey. Taknak taknak. Banyak gosip liar nanti. Aku cuma nak terror petik gitar macam dia je.

Memang impian dari sekolah kot nak belajar main gitar,tapi di sebabkan tade peluang and gitar,maka terpaksalah ku batalkan niat itu.

Najwa latif and Ainan tasneem pun hebakk jugak. Insyallah bila aku dah habis belajar nanti aku tumpu kat gitar or keyboard kot. Just for fun. Takde nak upload kat Youtube pun. Impian aku nak cipta lagu untuk orang orang yang terdekat dengan aku. Aku nak diorang happy.

hello gitar,satu hari nanti saya beli awak ye (:
Okeylah,enjoy reading!

No comments:

Post a Comment