Tuesday, May 28, 2013

A Days In UTM.

Salam semua.

Sekarang ni aku tengah menghabiskan masa dekat Universiti Teknologi Malaysia. Suasana kat sini seronok laa jugak. Maybe sebab aku bercuti kot. Kawan aku yang belajar kat sini cakap lain pulak ceritanya.

Petang semalam kiteorang pusing pusing laa satu UTM ni,sesat sesat jugak laa. Malu je. kawan aku yang dah year 2 dalam ni pun sesat jugak. Kikiki. Lepak lepak kat tasik sambil tengok itik terkedek kedek,ehh macam comel pulak. Padahal tengok itik kat tempat lain rasa kotor,geli je.

Memang cantik and sweet sangat kat sini. Nanti gambar kahwin nak tangkap kat tasik ni buleh dak?? Kikiki.




Dah lepas lepaking kat tasik tak sampai 5minit,kawan aku yang belajar kat UTM ni dah potpetpotpet macam cik kiah halau halau kiteorang pegi taman rusa pulak. And guess what i found? Kat situ memang ada banyak kot rusa. Maybe sebab tu lah namanya taman rusa kan. Haha. Okey,sila pelempang diri sendiri kalau ade perasaan tak puas hati ye. -_-"





Niat dalam hati ingat nak pergi lah berkunjung kat semua fakulti,maklumlah iteww ni bukan budak U kan tapi disebabkan gerimis mengundang + masa singkat sangat so terpaksalah llupakan je niat murni lagi kudus tu. Ohh sadisnya rasa. Gambar sikit je sebab semua kat dalam kamera. Part II lah jawabnya. Haha. Membajet pulak ye. 

Kesimpulannya,berjalan bersiar makan angin memang best. Kalau belajar kat sini,sampai botak kepala pun tak tentu lagi best.

Kla,till then. Kbye!


No comments:

Post a Comment