Sunday, May 5, 2013

Serba Salah.

Salam semua.



Sekarang ni aku tengah dalam dilema. Umpama cerita dilema wanita yang hari hari aku tengok kat Astro tiap tiap pagi tu. Begini kisahnya. Jengjengjengg...

Seperti yang dah tahu or ohh baru tahu,aku sekarang kan menetap kat Cameron Highlands. Family aku still at Teluk Intan laa just aku je yang tercampak kat sini. But im not alone here. Pakcik and makcik aku warga tetap sini,so it is not a problem for me.

Makcik + Pakcik 1
Makcik + Pakcik 2
Makcik + Pakcik 3

Aku sekarang stay dengan makcik + pakcik 1. Minggu lepas mak and abah datang sini,dia bincang bincang dengan makcik + pakcik 2 suruh aku duduk rumah diorang pulak. Semalam aku cakap kat makcik 1 kalau aku duduk rumah makcik 2 pulak takpe ke? Makcik 1 macam terkejut then dia tanya dah tak suka duduk rumah dia ke. Aku dah speechless. Bukan tu maksud aku.

Finally makcik 1 cakap takpe laa. Duduk lah rumah makcik 2 dulu,nanti kalau dah bosan pindahlah sini balik. Dalam hati aku macam erkk erkk. Pindah 5-6 hari aje pun. Lagipun malas nak angkut semua barang.

So sekarang ni aku pun dah tak tahu macam mana. Maybe hari ni aku pindah? Mungkin aku stay sahaje? Entahlah. Aku benci keaadan macam ni. Oh ya,ada satu lagi story.

Aku dah nak berenti kerja. Tapi aku tak tahu minggu ni or minggu depan. Dilema lagi satu. Huhu. Bos aku baik. Tak sampai hati aku nak cakap aku nak berenti. But yang sebenarnya,aku dah tak boleh nak stay lebih lama kat negeri orang,rumah orang,tempat orang.

Haihh taktahu lah. Hidup ini satu pilihan. Kena buat keputusan.

Till then,kbye!

No comments:

Post a Comment