Sunday, May 12, 2013

Selamat Hari Ibu.

Salam semua.

 
 
Tiap tiap tahun pun sama je,memang family aku tak sambut hari ibu ni. Mak pun cakap dia tak suka tapi dalam hati mana aku nak tahu kan. Bagi aku hari mak ialah pada hari lahir dia. Itulah hari yang paling special untuk mak.
 
 
Petang tadi aku balik kerja awal sebab tauke aku nak balik umah mak dia untuk celebrate. Dia cina so aku tak kisah lah sangat kan. Balik kerja je aku terus wish Happy Mothers Day kat bos aku through sms.
 
Takpe,hari mak aku nanti bulan 12. Aku nak simpan duit untuk hadiahkan mak aku cincin or gelang. Wish me luck. Btw,hapy mothers day to all mother in this world.
 
* mak,i love you!
 
* mak edok,i love you! semoga cepat sembuh.
 
* opah merangkap pengganti arwah mama mertua,i love you! 
 
 
Till then,kbye!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment