Thursday, May 16, 2013

Selamat Hari Guru.

Salam semua.



Wah harini sudah 16 Mei. So SELAMAT HARI GURU untuk bakal cikgu,cikgu praktikal,cikgu cikgu dan jugak guru besar. Terima kasih sebab sudi mencurahkan ilmu pada kami.
Oh ye. Dah empat tahun aku tinggalkan alam persekolahan dan beberapa bulan alam kolej. Rasa macam ouhh erkk urkk betul ke ni. Dah dewasa rupanya aku ni ye. Kikiki.
Apa apa pun aku nak berterima kasih kat semua cikgu yang pernah hadir dan tak lokek menyumbangkan ilmu kat aku. Walaupun aku ni takdelah dalam kategori budak genius,dalam kategori konon konon pandai pun jadilah. Huhu.
Dulu waktu tingkatan 4 or 5,lupe dah,aku and classmate ada buat video untuk semua cikgu kat sekolah kiteorang. Tapi silapnya,video tu tak sempat nak upload kat Youtube. Pulak tu laptop kesayangan aku dah meletop kebabomm sebab pakcik aku over main game,maka dengan itu punahlah juga segala sweet moment dalam video tu. Sentapp ni!
Dari tingkatan 1 sampai tingkatan 5 kelas kiteorang yakni 1,2,3 Intelek dan 4,5 Sains Tulen memang famous amos di kalangan semua cikgu. Sebabnya?
1.       Kelas pertama
2.       Paling bising
3.       Paling nakal
4.       Kelas selerak
5.       Kelas 3G – gila,gempak,glamor
Nasib baik cikgu cikgu sudi jugak walaupun banyak cikgu yang sentap and tak sanggup nak ajar kat kelas kiteorang. Cikgu cikgu tough je yang mampu tau. Andaikata aku jadi cikgu pun,sumpah aku taknak mengajar kalau kelas sama sebijik macam kelas aku. Kahkahkah.
Ni semua senarai cikgu cikgu yang dah banyak berjasa. Allah/Tuhan je yang mampu balas semua kebaikan cikgu cikgu semua.
Tadika –
Cikgu Ala
Primary –
(bm) cikgu hishamuddin,cikgu haliza awi
(bi) teacher teh,teacher zarina,teacher salmah
(mt) cikgu nor hayati
(scn) cikgu faridatol akma
(aga) ustazah wan zainun
(kh) cikgu rozeli
(muzik) cikgu puteri
Secondary –
(bm) cikgu mohzir,cikgu fatimah,cikgu zamanhuri
(bi) teacher lee bee yong,teacher khalidah,sir jamidi
(math) sir aizu,cikgu rozalita
(seni) cikgu roslan
(muzik) cikgu rozman,cikgu kamarulzaman
(khb) cikgu hasidah

(addmath) cikgu mat sahuri
(pis) ustazah jannati,ustazah noraini,ustaz zubir
(fizik) cikgu rohayati
(biology) cikgu sarimah
(chemist) cikgu norizawati


*nama cikgu yang saya terlupa,saya mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kuku ye.

Sekian sahaje. Terima kasih cikgu! Kbye.

p/s : rindu nak tengok cikgu menyanyi lagu temalah. Huhu.



No comments:

Post a Comment