Sunday, May 5, 2013

Di sebalik PRU 13.

Salam semua.



Selamat mengundi untuk semua rakyat Malaysia. Semoga anda membuat pilihan yang bijak dan tepat. Cek my jari,ohh masih suci. Thats means im not voting for this year yet. Peace yaww +__+

Umur aku tahun ni memang dah cukup 21tahun. Dah boleh sangat nak mengundi tapi aku still belum daftar. Sometime aku rasa menyesal sebab tak mengundi but dari satu sisi yang lain aku rasa macam aku belum sedia untuk mengundi.

Im totally ZERO about politic. Even my fiancee always mumbling about politic,for me,who cares. Huhu. Kita ni sebelum buat apa apa kena fikir masak masak. Tahu mana betul mana tak. Ni aku semua pun aku tak tahu and lebih tepat lagi,aku memang tak ambil tahu pun.

People around me pun rather stay kat umah dari pergi mengundi. Rata rata semua cakap "undi ke tak ke sama je,kena kerja jugak baru dapat duit". Betul jugak kan cakap diorang. Just salahnya is diorang tak menjalankan tanggungjawab as Malaysian je.

Okeylah,whoever is announce as winner,my life still like this. Still need to work to get money. Oh ya,if PKR win my ptptn will consider as burn and if BN win nextyear we'll get our BR1M again :)

Till then,choose for better nation. Winkwink~


No comments:

Post a Comment