Friday, May 3, 2013

Review produk #1 : As Beauty.

Salam semua.




Harini aku nak berceloteh pasal produk As Beauty ni. Ada sesapa pernah cubatrytest ke? FYI,aku dah cuba produk ni. Mula mula dilema jugak nak beli sebab seriusly aku tak pernah curang dengan produk Safi. Atas hasutan makcik aku,akhirnya aku TERbeli juga okey.

Aku beli trial set jugak. Bapak mahal jugak. Bila set tu dah sampai kat tangan aku,rasa macam nak menyumpah aje sebab sabun dia punya laa haji bakhil. Sabun sebijik di potong empat,boleh imagine kecik mane? Huhu.

Sebelum aku beli makcik aku tak cakap pulak muka akan mengelupas. Sumpah aku takkan beli kalau aku tau. Tapi sebab dah TERbeli and harga dia mahal,aku pakai jugak.

Best sangat produk ni tau. Sebab muka aku betul betul flawless. Waktu aku bertunang,mekap aku nipis je. Ramai tanye aku pakai produk ape. Semua pun ohh ohh je. Kot kot beli diam diam,mane lah aku tau kan. kikiki.

Beauty is pain. Itulah kenyataannya. Sepanjang proses pengelupasan,aku rasa nak nangis aje hari hari tau. Sakit,pedih,terseksa semua ada. Dalam seminggu macam tu,kulit aku dah normal and paling best,memang nampak betul betul licin and cerah. Aku pakai produk ni tahan tiga minggu aje. Pastu aku malas nak continue dah sebab nak jimat. Lagipun dah cerah kan. Aku sambung pakai Safi aje.

Tapi awas,tak semua kulit akan berkesan tau. Sebab? Kakak aku pun pakai jugak. Hasilnya waktu balik kampung,semua cakap dia makin gelap. Menyirap and tension laa dia. Terus stop and beli Sendayu Tinggi. Banyak duet boleh la -.-"

Okeylah. Aku nak suggest kat korang pun aku tak berani sebab ada dua hasil kan. Nasib baik laa kat aku berkesan. Huhu. Okeylah.

Enjoy reading. Bye.
















No comments:

Post a Comment