Sunday, May 12, 2013

Nuffnang & Blog.

Salam semua.



Hari ni aku TERrajin pulak. Tetiba aku teringat pasal email dari Nuffnang.  Penat dah aku buat entry sekreatif yang boleh,tetiba aku ternampak yang contest tu untuk yang gliterrati je. Hampa, kecewa mak nokss! Teruslah aku lupakan je pasal entry yang dah penat aku type tu.

Salah aku or salah Nuffnang ye? Huhu. Takpelah, sekarang maybe bukan rezeki aku untuk join apa apa related tu Nuffnang sebab aku pun still mentah lagi dalam dunia blogging ni. Sekarang ni aku tengah berusaha nak letak iklan kat blog. Agk memeningkan jugak sebab template kan dah baru. Tutorial sume untuk template yang lama.

Tadi aku saja bukak website Nuffnang and rasa nak melompat tinggi tinggi sebab dah ada 25sen. Oh, memang ciput tapi aku dah rasa bahagia jugak sebab tu tanda usaha kan. Ingat senang senang ke boleh dapat 25sen tu? Hehh -.-" marah ni, teheeeeee =P

Okeylah, doakan aku berjaya menjana lebih site income. Nak beli laptop, baru senang nak post entry. And moga moga saya mampu menjadi ahli glitterati.

Till then, kbye!


No comments:

Post a Comment