Thursday, November 17, 2011

Final Examination!

Hello peops!
Salam mintak doakan :) *macam ni pun boleh ek?

Esok dah hari jumaat lepas tu sabtu ahad and isnin dah final. Tetibe terasa,eh,betul ke dah final? haa,itulah luahan perasaan dari seseorang yang bukan study sangat macam aku ni. Im the type of last minutes study student. Ohsem kan begitu.


So untuk itu,terpaksalah korbankan masa ;

1. Update blog

2. BerFB-ing

3. Dating

4. Tengok tv

5. Online.



 Aku akan menjadi sangat depression untuk menjawab paper psychiatric rabu depan. Aduh. Ini semua gara gara terover exciting blajar psy laa ni. Untuk paper lain aku rasa aku still boleh hidup lagi.

So ni last entry untuk masa ini. Lepas final kena siap siap packing barang nak pergi travel ke kuantan. Cis tak suka tak suka -.-"

Oh,lots of thing to study. Better stop now. Kindly please pray for me ye. Thanks!

p/s : student yang bakal dapat dekan macam aku,jadual exam pun tak tahu lagi.Haha.

No comments:

Post a Comment