Sunday, November 13, 2011

Aku Masih Remaja Okey!

Hello peops!

Salam 1 Malaysia. Haha.

Entry hari ni nak bercerita pasal remaja dan kemahuan or perangai waktu remaja. Tak lama lagi dah nak masuk 2012. Cepatnya masa berlalu. Macam tak percaya.

Aku kena ucapkan byebye kat belasan sebab aku akan masuk ke puluhan. Aku rasa macam aku ni kecik lagi aje. Tak gaya nak puluhan langsung laa. Ishh,tak caye tak caye.

Dulu waktu sekolah,aku selalu cakap nak cepat jadi besar. Nak kerja. Nanti boleh beli macam macam. Tapi sekarang,aku lebih prefer kalau aku still bersekolah. Tak payah nak fikir masalah negara sangat. Duit belanja RM5 tiap tiap hari dapat. Cis! Aku rindu gila zaman sekolah dulu.

Okeylah,tanpa mmbuang masa mari kita sama sama tengok pic kat bawah ni oke :)


Boleh tak kalau aku nak jadi remaja aje walaupun nanti dah ada cucucicit. Baru ohsemkan. Haha.

Okeylah,aku malas nak menaip panjang panjang. Cheers up!

2 comments:

  1. uhhu.. nana pun nak ramaja senantiasa..

    walaupon dah puluh2an.. huhuhu

    ReplyDelete