Thursday, November 17, 2011

My Ex Boy?

Hello peops!
Short entry for today.


Kalau soalan ni di tanya kat aku,aku akan jawab YES!

Ada pulak kat belakang yang sokseksoksek " gatal! "

Actually LOVE bagi aku ada dua meanings. Love is Cinta and Love is Sayang. Kalau untuk ex tu dah terang lagi bersuluh laa Love is Sayang kan. Even macam mana aku nak benci pun tak boleh. Bercinta lama,putus senang aje. Takan tak sayang kot -.-"

Lagipun bagi aku tak salah kalau still nak sayang ex. Just jangan yang terlampau sudah lah. Tu saje cari pasal namanya kan. Sayang as kawan kan lebih bagus.

Alhamdulillah lah nasib aku selalu baik. Dapat ex and BF yang baik and understanding. Cuma aku ni je kadang kadang yang tak betul. Haha. Sebab bila dah couple,mesti aku buat endah tak endah je. Waktu mula mula nak masuk line,kena lah tunjukkan kesungguhan,baru dapat. Cis -.-"

So,kepada my ex (cis tak boleh bla) semoga persahabatan kita akan berkekalan okey :)

No comments:

Post a Comment