Tuesday, November 15, 2011

Rambut Oh Rambut.

Hello peops!



Haa si gadis kat luar sana,mesti pernah rasa benda yang sama kan.

Teringat dulu waktu aku freehair. Lambut aku boleh dikategorikan sebagai rambut yang paling lama nak tunggu panjang kat dunia ni. Penyeksaan woo nak tunggu panjang. Paling panjang adalah takat pinggang. Itupun bela dari tingkatan 3.

Waktu aku sem dua,konon konon nak buat rambut spikey,sekalinya tak jadi pulak. Pendek orang tu potong rambut aku. Balik rumah sobb sobb sebab menyesal. Bak pepatah,sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tiada guna.

Sebenarnya,kalau bab bab potong rambut ni,mak aku memang tak suka. Kena mintak permission dari abah dulu baru boleh potong or buat rambut. Mungkin waktu nak buat spikey tu aku main buat aje,tak peduli cakap mak abah.tu yang mendapat tu. Huhu.

I miss my curly hair damn much! Even aku buat balik pun takan jadi. So apa lagi nak buat kan,tunggu je laa rambut seciput ni panjang. Nanti boleh buat balik. Yang pasti aku takan potong pendek lagi!

Okeylah. Aku nak meniti hari tunggu rambut panjang. Ciss -.-"

Cheers up :)

No comments:

Post a Comment