Tuesday, November 15, 2011

Kenapa TaufiqNazli?

Hello peops!

Pagi tadi kelas aku buat lawatan ke rumah warga emas kat setapak. Sekali sekala buat kerja amal best jugak kan. Yang tak bestnya,kenapa ada orang cina je semua? Takde sapa nak jaga diorang dah ke? Tu lah jadi cina,muda muda kaya,anak sayang. Bila dah tua,anak ambik harta,diorang di hantar pergi rumah warga emas pulak. Papepun,dieorang memang ohsem.

Balik dari sana cadang nak tengok real steel kat laptop sebab baru dapat. Sekalinya dalam pendrive hilang pulak,so terbatal lah hajat. So daripada aku buang masa,aku tidur lah. Cis,bukan nak study sedangkan final lagi dua minggu or buat homework yang lecture nak tengok besok -.-"

Lena aku tidur petang tadi. Yang bestnya,sampai mimpi mimpi. Tapi yang aku tak faham,macamana TaufiqNazli boleh masuk dalam mimpi aku? Aku tak kenal dia pun. Tett. Aku kenal dia as blogger kehormat je and kt FB pun pernah lah bertegur sekali je.

Mimpi ni memang mainan tidur kan. Nasib baik aku mimpi yang baik baik je. Winkwink~

So kepada TaufiqNazli,thanks sebab masuk dalam mimpi saya ye. Comel awak berkemeja waktu tu. Haha. Semoga lah awak tak menggam saya okey.

Harap harap malam ni tidur mimpi Zahiril Adzim pulak. Rindu,dah lama tak mimpi dinner dengan dia.

Okeylah,cheers up!

p/s : homework yang bertimbun time! ciss tak suka -.-"

No comments:

Post a Comment