Sunday, November 13, 2011

Relaxation Time.

Hello peops!

Tadi kan aku ada cerita pasal ulat samaph serang bilik aku. So sekarang,aku perlukan ketenangan. Apa yang aku nak buat ye?

Oh ye. Hari ni aku nak buat terapi kaki. Cara yang mudah,simple and tak payah pakai duit banyak pun. Kalau Aku kat rumah,takde lah pakai duit.

Barang barang yang di perlukan :

- Beberapa biji limau (kasturi ke nipis ke limau ais ke pun boleh)
- Air suam suam kuku je
- Besen/baldi/mangkuk jamban pun boleh

Caranya:

1. Letakkan air suam dalam besen.
2. Potong limau and picit limau tu dalam air suam. (dah macam air limau suam je)
3. Rendam kaki selama mana yang korang nak.
4. Limau yang lebih tu,gosokkan kat kuku lepas habis rendam kaki.
5. Bilas,cuci kaki and lihat hasilnya.
6. Potong kuku kaki waktu ni adalah lebih afdhal sebab kuku tengah lembut.

Okeylah,itu sahaje setakat ini. Aku nak pergi buat terapi dah ney. Selamat mencuba and cheers up!

No comments:

Post a Comment