Friday, November 11, 2011

Entry yang penuh dengan...

Hello peops!

Salam November.

Puihh -.-"

Dah sebelas hari bulan November tapi aku baru ingat nak update. Dulu masa mula mula buat blog baru ni konon nak update hari hari tapi hampeh. Bulan Oktober pun aku tak sempat nak menaip hingga ke penghujungnya. Takpe lah,let by gone be bygone.

Oh ye. Hari ni 11.11.11. Tarikh cantik ke? Aku pun taktau lah sebab bagi aku semua tarikh sama je. Lain orang lain taste. Ramai orang pilih tarikh ni nak kahwin,sambut bufday,menjalinkan relationship,date and macam macam lagi. Sebab senang nak ingat. Maybe.

Lagi 18 hari aku kena pergi posting kat Kuantan. Aku tak suka! Aku nak pergi Sabah. Tapi mak halang keras! Sampai aku tak bertegur lebih dari tiga hari dengan mak. Anak durhaka! Tak,aku tak macamtu. Haih,so balik kampung aku langsung tak cakap pasal posting. Aku taknak mak kecik hati lagi.

Post kali ni secara rawak. Takde kena mengena dengan hidup mahupun mati. Tengok,aku merepek lagi. Sebenarnya idea dah takde. Tapi bila belajar,ilham nak update mencurah curah ke ladang gandum dan akhirnya KOKO CRUNCH. Sebelum merepek berlarutan,better aku stop before aku kena banned.

Okeylah,cheers up!


No comments:

Post a Comment