Monday, October 31, 2011

Mari CUBATRYTEST benda baru!

Hello peops!

Tadi waktu kat kelas,aku terasa bosan yang amat dahsyat. So untuk mengelakkan diri dari terlena,maka dengan tidak membuang masa aku terus ambik buku rojak yang wajib ada dari sekolah rendah sampai lah sekarang.

Lama aku renung buku tu sambil berfikir,apa yang aku boleh buat. Tibatiba tangan kiri aku tercapai pensil,mulalah ilham aku datang. Apakata harini aku cuba buat tulisan buruk dengan tangan kiri.

Actually aku ni right handed so bila dah dapat idea bernas macam tu,rasa seronok pulak. So aku ajak kawankawan aku join untuk tengok hasil tangan kiri masingmasing. And hasilnya..

* hatiqah a.k.a syg / syafiqah a.k.a sya

* rizsonia a.k.a nia / siti aisyah a.k.a mak ecah

So aku panggil sorang budak laki tolong judgekan. Pemenang buruk : sya, pemenang cantik : mak ecah. So kiranya aku dengan nia still boleh tahan lah kan.

Teringat waktu sekolah dulu,kalau adik aku tak siap homework,dah sure mak aku suruh tolong adik aku buat homework dia. Tapi adik aku pandai,dia suruh aku yang buat. Mak aku taktau pun. So disebabkan tulisan aku terlalu kemas,kalau buat macam biasa kompem kantoi kan,so jadilah left handed kejap.

Ramai orang cakap,lefthanded ni pandai. Aku pun taktau lah. Tak penah dapat kawan lefthanded. Tapi maybe betul kot sebab dia berfikir guna otak kanan. Faktafakta ni aku taktau sangat. Haha.

Okeylah,kalau nak boleh lah cuba. Cheers up!



No comments:

Post a Comment