Monday, October 31, 2011

Ciri Ciri Lelaki Idaman Malaya.

Hello peops!

Hari ni aku nak bercerita pasal ciri ciri lelaki idaman. Lain orang lain tastenya. Dah nama ciri lelaki idaman so angan angan tinggi tu wajiblah ada. So,lets usha!

1. Hensem
Ciri ini selalunya haruslah menjadi yang utama tapi bagi aku,inilah yang terakhir. Lelaki muka hensem selalu mesti nak perempuan cantik. Baru macam merpati dua sejoli. Konon bolehlah jadi couple paling hot kat alam semesta ni. Tuihh la.

2. Muka jambu.
Yang ni ciri utama yang aku cari. Muka mestilah kiut miut macam aku. Baru ohsem -.-"

3. Ada kereta kelisa or satria neo or suzuki swift.
Dah kompom aku suka sebab tak payah susah payah nak kumpul duit beli sendiri kereta idaman aku. Pinjam pun jadilah. nanti dah kahwin jadi harta bersama jugak kan. Lalala.

4. DSLR Nikon/Canon/Sony.
Barulah hot. Boleh tangkap gambar aku banyak banyak. Tapi kalau ada gambar pompuan lain,aku buang aje DSLR tu jauh jauh. Padan muka.

5. Tak merokok.
Ini haruslah. Taknak ah nanti dapat bayi pra matang. Lepas tu pulak,nanti aku yang mati cepat sebab aku sedut asap lebih dari dia sedut rokok tu. tak hot lah nanti.

6. Harta terlebih.
zaman dah berubah,dunia dah maju. Harta and duit wajiblah dipandang sebab taknak lah nanti aku pulak yang kena menyara keluarga. Karang kesian anak anak aku makan bubur dengan ikan masin aje.

7. Up To Date.
Supaya takde lah orang mengata yang orang dah kahwin ni tak up to date langsung. Orang tua sekarang pun dah ade Facebook. Kan hot macam tu.

8. Bertanggungjawab.
Nafkah zahir dan batin haruslah di utamakan. Winkwink -,-"

9. Pandai main gitar.
Bercinta ada lagu tema. Kompem orang jeles kan. Haha. Nanti tiap tiap malam sebelum tidur,dapat dengar bunyi gitar yang merdu. Kalau suruh aku yang main,kompem jiran sebelah datang rumah bawak minyak tanah and api. Haha.

Tapi bila dah tersangkut dengan someone yang takde kena mengena dalam list ni,say byebye je laa kat list panjang berjela ni kan. Kau ingat wujud ke lelaki idaman kat dunia ni ha? Mimpi je laa weyh.

Mula lah buat list baru then tunjuk kat dia konon konon awaklah calon suami idaman kite. Lelaki pun terus kembang sambil perut membuncit sebab bangga. Haha.

Okeylah,tak kisah lah lelaki idaman macamana pun yang penting boleh bahagiakan aku and hormat family aku. Cheers up!


No comments:

Post a Comment