Monday, October 10, 2011

PLANTS vs ZOMBIE

Hello peops!

Semenjak dua ni aku jadi kaki game. Tak penah penah pun. Dulu aku minat Counter Strike tapi aku tak reti nak main. Sekarang dah ada game baru.

Mempersembahkan...



Game yang tersangat best bagi aku. Aku utamakan game ni dari segalanya. Kalau dulu watu petang waktu wajib aku tidur tapi semenjak aku start main,sampai je hostel aku terus on laptop main game ni. Sepanjang petang aku ngadap. Tak bosan. Tak tidur and makan pun takpe sebab aku tak sabar nak habiskan. Dari petang sampai malam aku main.


Bila zombie terlepas and dapat makan otak,mulalah aku sumpah seranah memaki hamun. Ish,teruknya aku kan. Tapi aku rasa tu memang perkara wajib main game kot. (:



Waktu ni aku mampu berfikir lebih dari waktu aku nak jawab exam. Semua function aku dah mahir. Yang paling penting mestilah matahari!


Masa level ni memang aku rasa nak nangis je main. SUSAH!! And aku taktau bila nak habis. Kawan aku support. Dan akhirnya,aku berjaya habiskan. Dua kali aku replay lagu and siap rakam lagi tu. Bagi aku,itulah usaha aku. Aku tak penah segila ni cuma untuk game.


(* bukan nama aku.)

Semua level aku dah lepas. 3minggu aku buang masa untuk game ni. Belajar pun tak sefokus ni. Tapi seronok,semua tu dah berakhir. Sekarang kalau aku main balik pun,aku rasa bosan je. Harap harap waktu exam pun aku akan letakkan usaha macam ni.

Okeylah,cheers up!

 




No comments:

Post a Comment