Thursday, October 13, 2011

Comelnya!

Hello peops!


Aaaa. Comelnya sangat sangat. Ada tak sesapa berbaik hati nak hadiahkan aku anak kucing comel macam ni? Huhu.

Actually aku penah cakap dengan diri yang aku taknak bela kucing lagi sebab kucing kesayangan aku dah pergi. Sedih sangat. Seminggu aku nangis sampai mata bengkak hari hari. Nak makan pun tak lalu sebab aku memang berkongsi segalanya dengan kika. Bila dia dah takde,aku pun rasa separuh jiwaku pergi.. (sambil nyanyi lagu anang)



Tengok. Maunya tak luruh jantung tengok binatang kecik comel ni tidur? Kalau dapat kat aku,kompem dah aku jentik jentik telinga dia. Huhu. Untung kalau kucing dapat aku jadi tuan. Selalu dapat makan KFC. Tulang pun jadilah ye as long still di panggil KFC kan. Hehe.

Aku harap one day aku akan dapat makhluk kecik comel ni. Aku nak jaga macam anak aku. Huhu.

Okey laa,cheers up!


No comments:

Post a Comment