Tuesday, October 11, 2011

Cupcake Paling Sedap Di Alam Semesta!

Hello peops!

bisou cupcake!


Aku baru je lepas melantak cupcake ni. Rindu sangat weyh,dah lama tak makan. So waktu pergi KLCC tadi,belilah satu. Dah aku je yang nak makan. Bukannya murah. Tapi aku puas hati lah sebab kempunan aku nak makan kek coklat dah tercapai.

Haritu aku beli cokolat cake kat pasar malam jalan TAR,tak sedap langsung! Membazir duit aku je. Tak berbaloi pun. Sampai bila bila aku takkan beli lagi kat situ. Tetibe teringat quote

" don't judge a book by its cover! (ayat aku) don't judge the cake by its shiny colour "
Tapi sebab aku tengok cokolat tu macam sedap menarik tertarik memang nak kena bom aje,aku pun beli laa. Okey kika,nextime think before act!

Korang cuba laa rasa cupcake paling sedap kat alam semesta tu ye. Sapa cakap tak sedap,aku smackdown! (baik korang cakap sedappp!!) bhahaah.

Okey lah,cheers up!

No comments:

Post a Comment