Thursday, October 20, 2011

My Secret Admire! <-- eyh betul ke tajuk ni?

Salam peops!

Mempersembahkan....


 zahiril adzim !

Hari ni aku nak bercerita pasal lelaki idola aku. Aku admire kat dia since dia berlakon cerita JUVANA. Aku tak pernah miss satu episod pun drama tu. Tiap tiap minggu aku mesti nak kena tengok muka dia. Bru sejuk mata aku. Huhu.

Aku suka tengok muka sebab muka dia manis aje. Macam ada madu je aku tengok. Karekter dia yang buat aku gila admire kat dia. Dia selalu berlakon watak baik je kan. Klip 3gp aku tak tengok lagi. Dia jadi jahat kan. Tapi aku tahu itu takkan mempengaruhi aku untuk terus admire kat dia.




Aku paling paling suka tengok dia dalam  filem TOLONG AWEK AKU PONTIANAK. Maybe aku agak ketinggalan sebab aku tengok filem tu baru je dua minggu lepas. Setiap kali aku nak makan,kompem cita tu yang aku bukak sebab bagi aku dia sweet sangat dalam cite tu.

Malam tadi aku blogwalking. Sekali terjumpa blog dia. Apalagi,melompat lompat la aku,senyuman tak lekang di bibir. Huhu. Terus laju laju aku follow dia.  Blog dia simple je. Tapi setiap perkataan yang dia tulis tu buat aku gembira.

Aku yakin suatu hari nanti aku akan dapat tangkap gambar and dapat sign dia. Harapharap laa.

Kalau Zahiril Adzim baca entry ni,aku harap dia akan hargai aku sebagai peminat kipassusahmati dia. Semoga perjalanan seni awak akan sentiasa maju. InsyaAllah,amin..

p/s : saya bukan miang,cuma pertama kali saya begitu taksubnya dengan artis. Itupun dengan dia je and sebagai peminat sahaje. Jangan buruk sangka kat saya okey.

Okeylah,cheers up!


No comments:

Post a Comment