Wednesday, October 12, 2011

Seronoknya di Hargai!

Salam peops!

Hari ni aku nak bercerita pasal indahnya rasa bila orang appriciate diri kita. Korang pun mesti suka kan kalau ada orang sayang lebih,nak apa pun mesti dapat. Winkwink~

Dulu masa mula mula aku masuk belajar,aku sedih. Aku rasa macam family aku nak buang aku je,sebab tu diorang hantar aku belajar jauh jauh ni. Lama lama aku paham,aku ni boleh di katakan harapan terbesar keluarga laa. Sedih nokss! Ingat dalam otak,HARUS BERJAYA!!

Tapi aku seronok. Bila balik kampung aje,nak apa mesti dapat. Makan mewah start dari sarapan sampai dinner and bersambunglah sampai esoknya. Badan pun jadilah semakin montel menandakan mendapat khasiat yang terlebihnya. Haha.

Untung saya dapat BF yang understanding walaupun hobi kami bertumbuk terajang aje bila jauh. Dugaan bercinta jarak jauh kan. Haruslah terima dengan hati yang sangat besar melebihi tempayan besarnya. Dia hargai aku?

Mungkin.

Tettt!! Dia sangat sangat hargai aku. Apa aku nak insyaALLAH akan dapat lah. Tapi takde lah pulak aku nak mintak perrari sebijik kat dia. Mau dapat pelempang laju laju sebanyak patplohpat kali lebih afdhal.

Aku suka bab nak ajar ajar orang ni. Bukan ajar nak gaduh gaduh tu,namao namao tak baik tau. Means the syllabus yang aku belajar kat kelas la. Bila orang tanya or request aku tolong ajarkan,maka dengan muka hati hidung dan badan yang kembang aku sudi untuk menunjuk ajar. Kan ke bagus gitu,boleh jugak tengok kemampuan aku pasal topik tu. Tapi sorry lah kalau yang kena marah dengan aku,aku bila mengajar memang emo lebih. Hehe.

Okeylah,kalau nak cerita sorang sorang,sampai aku ada cucu lapanbelas pun tak habis lagi. Thanks sudi baca.

Cheers up!


No comments:

Post a Comment