Monday, October 31, 2011

Hijau! Part of my LIFE.

Hello peops!


Warna hijau dah menjadi sebahagian dari hidup aku. Bila nampak stuff warna hijau,mulalah hormone aku terangsang dengan rakusnya. Aku jadi separuh gila,separuh je okey bila aku tak dapat beli stuff gegemaran aku yang berwarna hijau.

Setakat ni,apa yang aku mampu is..














* kamar beradu aku.

Dinding tak boleh nak cat sebab ni harta kolej,kalau tak da lama aku warnakan denagan warna hijau. Yang paling paling aku sentap,aku tak dapat beli monster hijau ni. Mahal sangat. Sampai beratus. Aku ni student je,nak makan pun terkangkang kangkang lagi,memang tak laa kan kalau nak beli. 

ohsemkan monster hijau aku ni.

So ni lah secebis barang hijau aku. Nak uplod banyakbanyak lembap laa pulak. So dah terbukti aku peminat hijau kan. Kompem kawen nanti tema hijau. Winkwink~

So,apa warna fav korang??

Cheers up!



No comments:

Post a Comment