Wednesday, October 12, 2011

Tips to be Shared ; Mari Putihkan Gigi !

Salam peops!

Hari ni nak bagi tips sikit. Nak kata diri hebat macam catwoman pun tak sangat lah ye,sikit tu harus ada.
Okey,mari putihkan gigi dengan cara paling mudah dan jimat!

i. sodium bicarbonate @ tepung penaik.
ii. garam halus.
iii. sedikit arang.

Letak sedikit pada berus gigi and beruslah gigi korang. Then gosok gigi balik tapi guna ubat gigi pulak. Amalkan 2 - 3 kali seminggu. Kalau korang buat tiap tiap hari then gigi jadi putih macam mozek,jangan salahkan aku pulak ye. Winkwink~

* diorang sudah,kini giliran anda pula =)

iv. sebiji strawberry di belah dua.

Catherine Zita Jones mesej aku semalam. Dia bagi rahsia gigi putih dia kat aku. Aku dah tolak tapi dia berkeras jugak suruh aku share. (sumpah aku tipu!)

Ambik sebelah strawberry tu and korang buat jadi macam berus gigi korang laa. Gosok sampai bila bila kau suka la,lagi lama lagi bagus kan. Then kumur kumur and bolehlah makan strawberry yang lagi sebelah tu. tak baik tiru syaitonirrojim.


* dia MMS kat aku semalam.


Okeylah,selamat mencuba ye. Bila gigi putih,bolehlah cheers up lelama kan.


No comments:

Post a Comment