Sunday, October 9, 2011

Time to Jalan Jalan Cari Makan!

Hello peops!

Well this week rasanya first time tak balik kampung on weekend. Bosan sangat hari ni. So aku and Sya decide nak pegi jejalan tambah lemak kat Mid Valley. Mulanya cadang nak dok lelama kat MPH baca komik,tapi sebab dah lambat,tepaksa lah batalkan niat murni tu. waktu kat KL Sentral je dah buat aku hangin je tunggu train.

Sampai je Mid,terus cari tempat makan. Konon nak makan ah yg vogue sikit tapi tak kesampaian sebab aku tak berapa nak tahu sangat selok belok Mid ni,so foodcourt je yang aku tahu,so lajulaju melangkah ke sana. Makan nasi ayam pon jadi lah.

Kat exhibition centre ada pameran fotographer. Dengan tak membuang masanya aku dengan Sya pegi menjengah. Aku pelik sebenarnya. Yang semua snap model tu buat apa ek? Maybe ada contest kot. Aku bukan potograper kan,manalah nak tahu.

Then masuk lagi dalam,banyak gila jual DSLR and aku tersangatlah jelez and kecik hati sebab aku takde duit nak beli. Sakit hati tengok,terus ajak Sya keluar and pegi makan ice cream. Sya je yang beli sebab aku ni tak suka sangat.

Dah takde halatuju baru ingat tujuan asal nak tambah ilmu kat MPH. Haha. Aku dok sibuk baca sinopsis novel je. Then dah sedar masa tak cukup,maka perlulah beransur pulang. Malam ni haruslah kia melantak burger special ayam je sebab tenaga dan banyak abeh hari ni (konon je laa)

Okey lah,cheers up!

No comments:

Post a Comment