Monday, October 10, 2011

Hello monday!

Hello peops!

How are you today? Semoga sihat sentiasa ye (dah macam ayat tulis surat dulukala je).

Adakah korang sedang menikmati hari Isnin yang damai ni? Hehe. Pagi tadi aku malas sangat sangat nak bangun pergi kelas. Ngantuk! Semuanya angkara mata ni laa. Puas aku pujuk siap duk usap usap pun tak makan saman jugak.

Sesampai kolej lagi best,turun bas je terus laju laju melangkah pergi kedai mamak makn nasi lemak. Bagus kan aku,even dengan mata setim and kuyu,mood makan aku tetap tinggi. Haha.

Waktu kat kelas rasanya umpama penyeksaan yang sangat kejam untuk mata aku ni. Even ada peluang pun memang mata aku ni degil sangat nak lelap. Tapi lumrah student,waktu belajar tersenggung sengguk jugak tahan ngantuk. Bila dah dapat break mata segar bugar laa pulak umpama baru bangkit dari lena yang panjang. Sadis sungguh kan mata ini.

Okey laa,aku nak qadha balik tidur aku malam tadi. have a nice day!

No comments:

Post a Comment