Sunday, October 9, 2011

Bestfriends (:

Hello peops!

I guess tak semua orang kat dunia ni ada bestfriend rite? Even I also sometimes thinking,aku ni ada ke bestfriend? Agak agak bila susah nanti ada ke orang nak tolong?

Aku anggap semua orang yang aku kenal tu sebagai kawan. Aku bukan jenis memilih,tapi bila berkawan,aku akan memilih jugak. Bagi aku kawan ada dua jenis.

1. kawan kebaikan : kawan yang akan sentiasa ajak aku ke arah kebaikan. Selalu dorong dan nasihatkan aku. Selalu tolong aku. Alhamdulillah Allah kurniakan aku banyak banyak kawan jenis ni.

2. kawan keburukan : aku takde kot kawan jenis ni. Aku kan budak baek. Haha (perasan terlampau)

Function kawan dalam hidup aku :

@ temankan aku waktu susah senang
@ belanja aku bila aku takde duit nak makan (mcm fakir sgt je)
@ teman aku pegi jalan jalan
@ tolong settlekan masalah (konon je laa kan (: )
@ macam macam lagi laa

Dieorang ni kawan baik aku. Aku sayang sangat kat dieorang.


BESTFRIENDS FOREVER!

5 SAINS TULEN 2009!
 
HOUSEMATE!

Okey lah,thats all for today. Cheers!

No comments:

Post a Comment