Saturday, November 12, 2011

Makanan Wajib Bagi Pelajar!

Hello poeps!
Salam muhibbah dan Salam satu Malaysia.




A student is a learner, or someone who attends an educational institution. In some nations, the English term (or its cognate in another language) is reserved for those who attend university, while a schoolchild under the age of eighteen is called a pupil in English (or an equivalent in other languages). In its widest use, student is used for anyone who is learning.
                      sumber : wikipedia


Sedikit selingan before masuk topik utama. Hehe.


Mempersembahkan....





Aku rasa,as a student,maggi akan menjadi dalam sebahagian hidup kita. Ye lah,sebab bernas yang boleh aku cakap is sebab maggi is the most cheap berbanding fast/instant food yang lain. Larat ke nak beli KFC tiap tiap hari hah? mau kono polompang lajulaju dengan omak ekau.

Sekali beli dapat 5. Lebih murah berbanding beli satu satu kan.

Teringat dulu waktu dah selesa dengan kengkawan kat sini. Setiap malam masak megi then kongsi makan ramai ramai dalam satu mangkuk besar. Waktu tu bukannya nak kira airliur bercampiur ke hape ke yang penting benda yang di buat tu best. Lagipun tengah lapar,makan nombor satu,benda lain campak ke tepi dulu.

Semua orang cakap makan megi tak elok,rambut gugur and jadi cepat botak. Maybe betul kot. Aku pun taktau. Kalau nak cakap pasal chemical dalam megi tu,aku serah kat orang lain laa sebab aku tak tau pun.



Ni lagi satu yang aku nampak student suka makan. Murah. Baru 80sen. Tapi aku lebih suka roti petak. Then beli kuah kat mana mana kedai,cicah je. Sedap woo. Sekali 5keping aku makan. Haha.

Setakat ni,itu aje makanan murah yang aku tahu. Maybe ade banyak lagi tapi aku still tak di dedahkan kewujudannya,so aku tak tahu. Haha.

Okeylah,selamat malam.



No comments:

Post a Comment